Aduan dan pertanyaan

Berita

90 peratus aduan, pertanyaan PERTIWI selesai

SEJAK dilancarkan, Talian Pertanyaan dan Aduan Kepada Menteri Wilayah Persekutuan (PERTIWI) sentiasa mendapat cadangan dan pertanyaan di samping aduan daripada warga Wilayah Persekutuan. Berdasarkan statistik yang diperoleh dari April hingga Mei tahun ini, sebanyak 472 mesej berkaitan telah dihantar menerusi aplikasi WhatsApp PERTIWI. Daripada jumlah itu, 339 telah selesai dan

Berita

PERTIWI terima lebih 300 aduan sehari

PUTRAJAYA – Talian Pertanyaan dan Aduan Kepada Menteri Wilayah Persekutuan (PERTIWI) merekodkan lebih 318 aduan dan pertanyaan dalam tempoh satu hari. Menteri Wilayah Persekutuan, Tan Sri TPr. Annuar Musa berkata, jumlah tersebut direkodkan semalam yang mana 182 daripada aduan dan pertanyaan itu meliputi bidang kuasa kementeriannya manakala 136 soalan lagi

Berita

Saluran komunikasi Menteri Wilayah Persekutuan, rakyat bakal dilancar

PUTRAJAYA – Kementerian Wilayah Persekutuan (KWP) akan melancarkan Pertiwi iaitu inisiatif baharu bagi memudahkan perhubungan dua hala antara warga kota dengan Menteri Wilayah Persekutuan secara terus. Menurut Pengerusi Jawatan Kuasa Kerja Keselamatan Negeri Wilayah Persekutuan (JKKN WP), Tan Sri TPr. Annuar Musa, langkah itu membolehkan penduduk di Wilayah Persekutuan berhubung